Kristus, din ande i som är en källa med pårlande vatten.


jag är en tönt, jag laddade ner en spel lista på youtube
och sitter nu och lyssnar nu på Taizé sånger.

Det var jätte mysigt i Taizé,det var bara bussen som var lite jobbig
men även den gick hyfsat bra.
Det känns sjukt att vi nu är hemma.
jag vill inte tillbaks till verkligenheten,
inte nu. Snälla inte än, jag skulle behövt vara där längre!

Redan nu får man väl längta tills nästa år.

åh jag vill inte, låt mej vara kvar i den bubblan jag var i.
där jag bara fick vara.

Men vårat schema där nere såg ut såhär:
 08:15 - morgonbön därefter frukost
10:00 - möten
12:20 - middagsbön sedan lunch
14:00 - sångövning (inte obligatoriskt)
17:15 - te
17:45 - workshops (inte obligatorsikt)
19:00 - kvällsmat
20:30 - aftonbön.

själv gick jag på så lite som möjligt för att kunna göra annat,
tex gå och kolla på byn m.m
























Lite sånger jag har gått och sjungit på idag.






Kommentarer
Postat av: nettan

<3 <3 <3

Tack Mandi, nu kunde jag avsluta dagen med the Kingdom of God tack vare dej :) Perfekt.

för att svara på en av alla frågorna på ett av alla paprena i Taizé: Ja, jag har några änglar i mitt liv - du är en av dem :) <3

2011-06-06 @ 23:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0