BUP!


Idag var jag på bup.
jag har gått hos peter ett halvår.
och nu är det slut, det känns verkligen skitbra!
träffade maria idag, hon var jätte härlig.
shit vilken skillnad, henne gillade jag.

jag ska börja första fasen på dbt redan nästa vecka.
det känns bra men skit jobbigt på samma gång.
det känns bra att det händer något nytt i mitt liv.
men det är skit jobbigt att gå vidare.

det blir en gång individual terapi och en gång färdighetstränings grupp.
alltså ska jag spendera 2 gånger i veckan på bup.
men det kanske är det som krävs.
inte vet jag.
men jag vet mer på onsdag, så vi tar det då.


jag sov under bar himmel med fint folk natten mellan tisdag o onsdag.
det både jobbigt och mycket trevligt.

ååh, jag har en fin vän hon heter Linnéa, henne tycker jag om.

och på måndag börjar konfan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mm, det kan verka mycket o kommer säkert kännas mycket, men som du säger, är det det som krävs så...

Satsa på detta mandi <3 genom asfalten.... bra början Att maria känns bra är en bra början :)

2011-06-17 @ 01:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0