Utan kärlek och gemensamma skäl, hon blir matat med hat och svälter ihjäl, i en strävan som vill annat än väl, blåser hon sig själv och gör sig själv till träl .


Sitter och fäller några tysta tårar till kent och annan bra musik. Jag vet inte vad det är med mig nu för tiden!. Jag är fan hopplös, jävla berg och dalbana till liv, JAG HATAR DIG AMANDA GUNHILD STINA LÖNNEBORG. Jag blir äcklad av mig själv, jag är osocial och allmänt elak. Jag patade med fridus igår. Jag vet att man överlever varje gång det blir såhär, men det är så fucking jobbigt när man är i det.

jag hatar liksom allt och alla och JAG VILL INTE ÅKA TILL SUNDSVALL! döda mig, snälla jag vill verkligen inte! Jag klarar ju knappt att jag mig samman här hemma hur i hela helvetet ska jag kunna göra det där 80mil hemifrån! Jag vet att jag klagar och har mig hela tiden, men jag briser så vad ska jag göra?

Livet blir knappast bättre för att det regnar dagarna i enda och det inte är något väder för att sola eller vara ute, det känns inte som sommar, det är inte sommar. VART TOG SOMMAREN VÄGEN? Halva sommaren har gått och jag har inte gjort någonting, okej skeppsgården är nog det enda denna sommaren som riktigt är sommar, annars har jag väl spenderat den på bup, men inte längre! (TACK FÖR DET!!!) Nästa gång är DBT i augusti med Jossan, jag längtar nästan lite.

Okej nu har jag nog klagat färdigt, ska nog göra en ny header, tror det behövs.

Gammal äcklig bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0