Mitt 2010


Januari

- Näst sista terminen på GWA
- Jag spelade fotboll, friidrott, klättring och dansade
- Jag trodde att jag alltid skulle få vara ensam
- Alla Lärarna var på mej hela tiden

Februari


- Dellan kom på besök
- Min farmor dog
- Var i sundsvall och på öland under en vecka
- Jag ville bara hem
- Världens finaste emma blev 13

Mars

- Jag Började gå hos världens lustigaste kurator
- Skolan var mitt allt, jag pluggade som en galning
- Hemska möten med skolan
- Åkte till Oman med emma

April

- Vi tränade på alla lediga tillfällen
- Vi tävlade i Rock Challenge och kom 2a.
- Jag gick sista terminen på GWA
- Vi åkte till Korea

Maj

- Spelade mycket fotboll
- Började planera flytten
- Var verkligen rädd hela tiden
- Kaos månad

Juni

- Vi åkte till nepal
- Jag åkte på fotbollstunering i Italien
- Slutade i världes bästa skola
- Grät ständigt
- Flyttade hem
- Spenderade min tid med min bästa vän

Juli
- Blev stort drama med simon, trodde jag skulle gå under helt.
- Konfirmerade mej
- Spenderade mer tid med bästa vän
- Var rädd för att börja skolan
- Började undra vart jag egenkligen hörde hemma

Augusti

-Åsa och Thomas gifte sej
- Var hos Emma
- skolan började
- jag och becca blev bra vänner igen
Började rida Gneisti

September

- Var rädd mest hela tiden
- Ville egentligen inte fytta 15
- Försökte börja lita på folk
- Var ledare på Friluftsliv

Oktober
- Hittade trygghet hos nya betydande människor
- Började vara ledare på måndax och afterschool också
- Tappade livslusten helt


November
- Hela jag var kaos
- Hade inte lika stor lust att går i skolan längre
- Ghost girl var en stor del av mitt liv
- Maja och Carro
- Insperations helg som betydde mycket
- Kom väldigt nära Hanna och Sara

December
- Det rasade ganska rejält i mitt liv
- Jag var ovanligt glad
- Skolan slutade
- Konstig Julafton
- Nyår på VM och det bästa jag gjort på hela året.

Ett mycket upp och ner år måste jag säga.
och 2011 har faktiskt börjat bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0