lalalal jag är ett mongo och jag går på korr. kärlek <3


jag stortrivs redan på korr efter första dagen i skolan!
hade två lektioner idag och sedan tre imorgon.
sedan är jag ledig fredag, lördag, söndag,måndag,tisdag och onsdag :D

har inget batteri kvar i datorn och har ingen sladd med mig "/
men jag ska hem imon så det är ingen fara.

Jag trivs med dom jag bor med, stort plus :)

såå nu sitter jag här och äter snabbmakaroner som alla andra
fattiga studenter gör (:

var på bup igår och nu är jag inskriven på behandling
så vi får väl se vart det leder.
aja "/

lite värdelös och mest till besvär är känslorna som
finns i mig mest hela tiden just nu.

puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så glad att du trivs :)

Du är värdefull o inte till besvär

Bara så du vet <3

2011-08-24 @ 15:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0