Rubriker är ganska överskattat.

Värst vad jag får mycket ångest nu för tiden.
i natt hade jag ångest och skakade som en liten gris
piinsamt att det låg två andra i samma rum som jag.
sedan fick jag ångest när jag skulle äta potatismos eftersom att jag vägde mig förut
(väldigt dumt gjort)
kunde inte fortsätta äta när jag läst Felicias blogg (ananasjuicen.blogspot.com)
sedan var jag grymt rastlös i förgår natt och det var också lite pinsamt
eftersom att det låg en annan människa i samma rum.

gah jag borde inte känna skuld men det gör jag endån!

jag är visat mig gladare och säkrare på utsidan
men när jag egentligen är trasigare än någonsin.
jag har två lägen, antingen trött eller hyper
finns nästan inget normal läge.

jag suger verkligen på att sova
även fast jag vet att jag egentligen borde sova

pratar ganska mycket med mina två boys nu för tiden
på ett sätt är det lättare att prata med dom
för att dom förstår på ett annat sätt än alla jobbiga nyfikna tjejor.

sedan har jag världens finaste syster
madde är världens bästaste!
(www.imaddesbubbla.blogg.se)

jag hatar bup för att det är så fucking segt!

förlåt för klagandet men jag behövde skriva av mig.


Ljusen på lägret.


Kommentarer
Postat av: Madde

Envisa unge, du måste äta och sova! <3



Min fina, vackra syster...jag önskar att du kunde se dig igenom mina ögon, då skulle du inse hur fantastisk och underbar du är. <3 <3 <3

2011-04-03 @ 22:10:56
URL: http://imaddesbubbla.blogspot.com
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Tuffa bilder :)

2011-04-06 @ 20:51:27
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0