Im ganna die in a hole

ska gå o döi ett hål snart,
för att jag känner att jag behöver det.

idag var lite lusstigt.
det var precis en dag som denna som jag behövde.
Gunilla komoch frågade om jag ville stå i cafeet.
åh, tack.
jag har bara gått på en redigt lextion idag.
skulle gått på den innan lunchen men då åkte jag med Gunilla till återvinningen
sedan så slutade jag halv 3.

jag är besviken på mej själv.
att jag egenkligen är så dålig,
blä på mej.

måste plugga, men fyfan.

vad gör jag här egenkligen?


Kommentarer
Postat av: Melina

Du är inte alls dålig...tvärtemot :)

2010-09-21 @ 16:48:11
URL: http://litliskjoni.blogg.se/
Postat av: Linnéah

Du är inte dålig, du är inte bra heller för den delen. Du är BÄST!! (L)

2010-09-21 @ 18:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0