En lägenhet i kalmar ..

en lägenhet i kalmar
har denna helg varit mitt hem
och kommer vara nästa vecka också.
med fru.
farmor ulla (frus farmor)
är i grekland.
så vi bor där.
det är så mysigt lixom
jag vill flytta hemifrån direkt lixom.
jag är mer pepp på att söka ib växjo och ib sundsvall nu.
förut ville jag inte söka sundsvall.
men nu tror jag det kommer bli kul.
så nu vet jag 4 gymnasie linjer jag ska söka :O
kommer säkert vara 10 när jag väl ska bestämma.

jaja.
jag är hungrig för jag har bara ätit majs idag.
och klockan är kvar över 6.
haha.
hästen imrg och sedan baka till kampanj saken för sossarna i skolan på måndag.

fick ca 200 grattis på facebook :O

solong.

Kommentarer
Postat av: anastasia

Hej hur mår du?

Var med och tävla om ett underbart armband på min blogg! Det är jätteenkelt - http://anastasiaas.weebly.com/1/post/2010/09/tvling1.html

2010-09-11 @ 19:18:10
URL: http://anastasiaas.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0