allt blir fel och jag gör allt för att överleva

jag vet.
nu har jag en (som joppe skulle sagt ) emostund.
själv så säger jag att det är depp och svart.


jag orkar inte.
allt blir så fel.

åh, du gör så att jag blir galen.
men det enda jag vill är att rädda dej.
jag har lovat att rädda dej först, innan jag räddar mej.
jag har lovat det, men jag vet inte hur jag ska göra.
jag kan inte göra något.
det gör mej galen.
för jag vet inte vad som kommer hända.
men dej, men mej.
kännslorna hoppar.
jag vill stänga av hjärta och hjärna.
bara sjunka under marken för ett tag.

jag fryser.
jag vill gråta.
jag vill bara vara nog, nog för att rädda dej.

<3sofijahs musik.
- det är min överlevnad-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0