Ni fattar inte , ni fattar inte alls.

jag är så less på allt och alla.
jag får ångest av spanskan för att jag är så jävla dålig.
jag blir irriterad när folk frågar mej frågor gällande skolan.
eller frågar mej frågor i skolan.
om dom vill ha hjälp.
det är inte deras fel, det är mitt att jag bara inte orkar.

åh ni fattar inte , att jag inte är som alla andra.
idag när Anna kom in och tjatade på mej om min engelska flex.
att hon tyckte det var bra.
men jag dog innuti, och sedan blir de ju fan inte bättre av
att dom som satt runt omkring mej sa att det var bra.
att jag skulle vara nöjd med betyget jag fick,
ååh, jag ville bara springa ut därifrån o dö.

fast det är inte erat fel att inte ni fattar.
för att jag aldrig säger något.
allt är mitt fel.
alltid mitt fel.

sometimes i wish i could be normal



Kommentarer
Postat av: isabel

amanda amanda amanda.

vi vill dig väl, förstår du inte det? ingen tvingar dig att vara nöjd, men du fick mvg. dessutom säger ett betyg inte ens allt. jag har liksom inga betyg sedan åttan eller någonting, men jag klarar mig bra ändå.

och jag vet hur det är. förut var jag inte ens nöjd när jag fick alla rätt på ett prov, för att jag kunde ha utvecklat svaren mer osv. men amanda, man behöver inte alltid va bäst på allt och du är inget undantag.

man är i skolan för att lära sig, inte för att vara bäst.

sure, man kan alltid ha gjort saker och ting bättre hit och dit, men du gjorde det du kunde och så är det.



och såklart vi inte kan förstå när du inte låter oss förstå. när du inte förklarar för oss. man behöver inte alltid hålla käft. liksom se på mig, när håller jag käft?

jag skriver inte det här för att vara elak utan för att jag älskar dig amanda. du fattar inte hur mycket jag gråtit för att jag förstår vad du gör med dig själv, för att jag ser igenom dig. jag ser ut som en korkad fjortis, i know men jag är inte helt dum i huvudet.



för amanda, man får vara nöjd med sig själv. det är inget fel med det. det är inget fel med att för en gångs skull tycka om sig själv.

för vad ska jag säga till dig ens? om inte du säger något vill inte jag heller säga något. hur random blir inte det att komma o säga "hej du amanda jag ser att du mår åt helvete". det blir ganska fel, eller hur? sen alla ser inte igenom, jag kan se igenom folk och så och det är jag glad för. men du måste låta de andra också förstå. för hur ska vi annars veta att vi inte ska berömma dig för ditt arbete?



sen allting är inte ditt fel amanda. det är inte någons fel och nej du är inte normal, men ingen är normal. alla är onormala.

om du inte orkar med spanskan, hoppa av den då? herregud allting handlar inte om betyg.

du duger som du är och jag önskar verkligen jag kunde få dig att förstå det, men tyvärr kan jag inte det<3



2010-10-12 @ 21:35:00
URL: http://isabellundmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0