Jag lever på impuls, via fjärrkontroll

Amanda funderar igen.
hon funderar på hur det skulle vara om man kunde se andras tankar.
för skulle folk då kolla på mej skulle dom bli förvirrade.
eftersom att det finns så mycket tankar och funderingar i mej,
fast folk kanske skulle förstå mej lättare, och jag slapp förklara.

men skulle dom se det på samma sätt som jag upplever det.
för att jag skulle vilja bli levande begravd, men skulle folk vilja se det?
skulle dom känna och uppleva mina tankar som jag själv vill att dom sa vara.
eller skulle dom få välja själva?

jag vet att jag har massa lustigt i huvudet.
fast egenkligen finns det ju bara litr rosa gummi luft inne i huvudet.
men mina funderingar kanske kommer in någon annanstans?
ja vem vet.

ibland blir jag förvirrad på mej själv, så det är tur.
ja det är tur att folk inte kan se dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0