Amanda, Joppe & Isabel

ojoj, jakob.

Jakob: vad är en krönika?
Jag & isabel : ehm?
Jakob: jag hatar kröniskor dom är så fula!

Jakob: jag har ont i ena bröstet
Jag: jaha okej?
Jakob: det är jätte hårt.
Jag: jaha haha okej, varför då?
Jakob: jag har ätit menspiller.
Jag: hahahha, har du ätit p-piller?
Jakob: ja det har jag.

några i åttan pratar om vad dom tror på.
Jakob: jag tror på ABBA
Jag och isabel: på ABBA???????

vi ska egenkligen flexa men det gör vi inte.
vi flummar sönder ist.
åh vad vi äger.

Här är vi tre :)
Jag är den pilen pekar på ;)


Kommentarer
Postat av: ISABEL

HAHAHAAHAHAHAH OCH SKON I SOPTUNNAN!!!!!!!



hahah, älskar dig mandi!<3

2010-10-25 @ 19:50:03
URL: http://isabellundmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0