Vilken härlig dag . lalalalalala .

hej jag är en knäppis och jag gillar min carrå.
för vi är knäppisar tsm,åh hon är fien.
började lipa idag på tonår, fast det var bara jag som visste . typ .
lite "sitta i carrås knä tröst" o sedan så vare okej igen.
vi är galna måste jag säga, galna folket.
sköna folket, jao, familjen knäpp.
mamma erik, pappa millan , farbror carrå & ja ä sooonen.

imrg blir det skola en stund.
sedan ska vi dra te jöööönköping på läger.
det tror jag blir mycket trevligt.
så jag hinner inte uppdatera mer.
kanske något litet imrg men inte mer.
ses på sööndag.


ååh, jag är en gladis.
jag tycker om folk.
carrå, maja , isabel, becca, fillan , ellen, joppe.
fridus, o alla ni andra underbaringar.

o lite extra till min kära extra "mom"
som ger massa kärlek när det inte alltid är som det ska.

puss på er alla.
putnampussar o malajbanans kramar till er med<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0