torsdagartorsdagartorsdagar

jag gillar torsdagar, förutom att vi har dubbel spanska så gillar jag dom! jag har räknat ut att på torsdagar spenderar jag 8 timmar i kapellet! haha awesome. först afterschool sedan tonår, tihi . så äre (: nä men jag gillar mina torsdagar. just nu ligger jag i min säng o funderar lite, lyssnar på regnet. ikväll kommer faster o imrg blir det fru, trevligt! nästa vecka blir lustig, mycket lustig. måndag blir som vanligt. tisdag göteborg. onsdag halv studie dag och nettan är på konfa läger så friluftsliv tar jag mahlin o tova hand om. torsdagen är det hel studie dag, o sedan är jag osäker på hur det blir, vi få la se . sånt är livet i ett nötskal . (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0