I just can't be botherd

egentligen ska jag flexa, men det orkar jag inte.
louise har inte kommit och kollat vad jag håller på med.
så jag gör annat ist, det känns som det är detta jag orkar med.
flexar om global uppvärmning och klimatförändringar.
det är sådär. min text är ganska tråkig.
men jag har en tråkig tid, så vi få la se hur det blir.
har dubbel matte idag, sedan engelska sedan SO.
det är väl okej, sedan måste jag troligtvis flexa
i eftermiddag också, det blir jobbigt.

imrg är det Gymnasiemässa o tjosan.
Anki tycket jag skulle gå och kolla på CIS och stagg,
eftersom att jag ska gå samhäll.
fast samhäll på korr då, och inte någon annanstans.

Nu är flexen snart slut.

hejrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0