Esuat

nu är min bdb borta.
det känns skönt.

vi dyngnade på tonår i natt.
och nu är jag trött.
det var super mysigt med finaste ketchupkatten igår.
vet inte redigt vad jag ska hitta på denna gråa ölänska dag.
sitta här resten av dagen o sedan lägga sej igen.
skulle inte bli förvånad om det blir så.

nästa vecka rullar det på som vanligt igen.
samma gamla fula o bajsiga vardag.
inge friluftsliv nästa vecka.
ganska skönt om jag får säga det så.
vild djuren är alltid vid djuren.

jag har inte ätit på mer än 24h
så nu vill jag nog äta tror jag.

Kommentarer
Postat av: Paultindra

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2011-11-16 @ 14:21:57
URL: http://paultindra.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0