blogs.

idag i skolan frågade jag om någon av mina vänner läste
bloggar, och då sa alla nej.
jag försökte förklara för dom vilka svenska bloggar jag läser nästan varje dag.

desireenilsson.blogg.se
paow.se
kissies.se
fokis.se


alla dessa läser jag bara för att dom är redigt kända.
och att dom kanske är lite udda.

conler.blogg.se
denize.se
kaosland.blogg.se
mammamarlie93.blogg.se


läser jag för att dom skriver bra saker.
conler och kaosland skriver
mycket djupare om livet.
vilket jag tycker är bra.

mammamarlie93 och denize
skriver om hur det är att vara ung mamma.

och btw .
min statestik är ganska upp och ner.
säg till alla andra att läsa min blogg.

solong

Kommentarer
Postat av: afrika rumpish

bloggaaa nu vafaan!

haha xD

2010-05-14 @ 20:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0