tanke.

i vanliga fall har jag ju tvångs tankar.
men har inte känt av det mer än i duschen under tiden
vi har varit i norge,
i vanliga fall så brukar jag har det som mest när jag
borstar, plattar eller fönar mitt hår.
och när jag duschar då.
men eftersom att jag inte plattat eller fönat min hår så känns det ganska bra.
och sen får jag det ibland när jag fixar mej,
men jag pallar inte se fin ut i norge lixom.
så jag går runt i massa trasor.
men idag kände jag behovet att se okej ut i alla fall.
så mjukisen åkte av och leggins och långlinne på.'

jag måste sola mina ben!
jag har en shots rand.
men jag har läst att man inte ska sola ärr fär då blir dom fula
precis som mina armar , jag har lixom blå/gråa missfägade
fläckar, och det vill jag lixom inte ha på benen.
men jag måste endån sola för jag vill inte ha shots rand.

shit jag är cp torr.
du blir det hudkräm, tandmorstning och fixa som gäller.

Kommentarer
Postat av: sister bliss

sis jag älskar dig även med torra ben=)

2010-07-18 @ 21:08:33
URL: http://ninemile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0