körd.. oh yes..

min blogg funkar som vanligt igen.
mej är glad.

det största problemet är nog att inse att jag är körd.
att jag inte vill som min hjärna vill eller att hjärnan inte vill som
jag vill, ja det är problemet. men jag orkar inte med det.

drömde om demoner i natt,
och sedan om Dellan och Fina , naw jag vill träffa!
sedan drömde jag om Rejbrands , naw dom är söta.

nu vet jag inte vad jag ska göra,
kanske ska tälta med ellen och bonzo nästa vecka
måste bara övertala mamma o pappa först *det stora problemet*
blää på dom,

mamma och sis är i nybro
pappa klipper gräset och jag har tråk.
kanske ska gå in snart.
och hitta på något.
ja vene.


AMANDA , DELLAN , VILMA , DUBAI 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0