ipone på natten

jag kan inte sova klockan är 01:23 jag är typ rädd, som vanligt, jag ligger här med mina tankar och drömmar jag inte kan kontrollera jag dagdrömmer på natten jag är fult vaken men kan inte kontrollera mina drömmar jag drömmde att jag dog i carros armar. skulle aldrig vilja utsätta någon jag älskar för det ska jag dö så ska mina kära vara ovetande om det messar med sis ( fridus ) ska inte störa henne mer nu, låta hennr sova, fridus du gör mej glad, det är du och jag min älskade storasyster <3 godnatt,

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej! Jag kör dagens blogg på min blogg nu, titta gärna in och var med du också! :)

Hoppas du får en bra dag :)

2010-07-19 @ 09:29:09
URL: http://emeliies.blogg.no
Postat av: Trulsan

vaxdocker?

2010-07-21 @ 15:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0