(:

oj, kollade på statistiken redan 22läsare :)
haha ni är så bra.

cp, var på en tur runt norge.
inget konstigt med det.
men jag har lite åmgest eftersom att jag inte är hemma.
för att jag inte är med maja kajsa o carro på calmar classic
eller att jag är med becca ellen o bonzo på öland roots.
mamma o krestin skulle se på opra huset.
men ja åkte hem med dom andra.
pappa o enok ska på fotboll snart.
jag ska bara sitta här hemma hos dom å tråka.
hur att jag har fått ett vindsrum för mej själv
och tur att dom har internett och att min fina rosa laptop
funkar som den ska :)

jag sitter här och fetar mej med chips
och tycker synd om mej själv att jag inte får vara hemma!!!
vi ska tillbacks till göteborg på måndag.
sedan ska vi sova i borås och sedan bär det av hem till öland igen!
happy days,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0