dödödödödö i eld

åh, nu blev jag så där för jävligt bomb irriterad.
alltså bara för att mamma låste min dörr.
va fan är det här.

jag är trött på måsten o tvångstankar.
trött på att gå upp och ner hela tiden.

killen på bup hade visst sakt att jag behövde ha
ett syfte med detta, men hallå.
vad har jag för syfte, alltså.
visst vill jag komma ur mina onda tankar
och min onda cirkel.
men jag vill inte i alla fall.
men hur dumt är det inte att liksom säga.
hej jag trivs med att skada mej och jag trvis
med att leva som jag gör.
men nej, jag hatar förändringar.
i alla fall dessa.

låt mej vara.
fanfanfanfanfanfan.

btw så känns det som det är söndag idag.
det är lustigt, för jag var inställd på skolan imrg.
att jag skulle försöka göra allt så normalt
och smärtfritt som möjligt.
nu är ju allt förstört när det är lördag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0