migrän ..

igår var en trevlig dag.
först isabel och sedan tonår
det var någ det mysigaste jag gjort på länge
vi kollade på avatar och åt massor med skit
själv åt jag bara gurka.
men vi låg alla i soffan (några satt ute och spelade kort)
jag var klämd mellan carro och malin, haha
men det var superkul.
men vid 10 tiden fick jag ont i huvet men jag stannade i alla fall en stund till
när jag kom hem hade jag redigt ont och bara grät ocg kunde inte göra något.
cp migrän alltså.
fick tabletter med det hjälpte inte.
sedan kom all gurka upp ur min mage
och sedan gick det bättre och jag kunde sova.
men jag vaknade vid 7 med samma dumma huvudvärk.

i morse åkte vi vill banken och fixade bank och id kort
och sedan klippte jag mej.
innan jag klippte mej kom mamma med mer tabletter
men mitt hår blev helt ok :)

konsert med Kajsa ikväll men jag är trött och har ont i huvudet,
men jag har bestämt mej för att gå i alla fall.
kanske tar piller innan vi åker eller under.
så går det nog bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0