en liten fundering

funderar på om jag ska ta med mej datorn till stockholm eller inte.
har emma wifi så kan jag ju göra det.
då kan jag uppdatera både blogg och facebook.
för har hon inte det tror jag inte jag kommer blogga på 5
dagar och då tror jag att jag kommer tappa statistik.
som jag inte vill.
så jag tror nästan att jag tar med mej datorn i fall emma har wifi.

min kusisns tjej maria och min kusin hanna
är så söta.

jag har nästan packat klart och nu funderar jag över om jag
ska cykla till almers och köpa risifrutti som jag kan
äta i ringarum när vi stannar där imrg.

oh gud vad jag längtar efter emma.
lise-marie kommer på tisdag med. yay




Kommentarer
Postat av: Lokejenny

Lots of great info, keep up the good work!

2011-03-08 @ 08:09:10
URL: http://lokejenny.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0