jag älskar dig för allt i världen <3

Lukten gör mig glad, Och att vara nära ger mig ett inre lugn,
hos dig är jag precis som jag är
. Ledsen eller glad, Fullständig kaos eller lycka.
Du är den bästa jag vet.
 Idag så bara tog jag en grymma ,
 visste att det inte var hans men den var ny sån jag tog den,
meeeen när jag väl kom till hagen var den för liten :P
så när jag gick tillbaks så hoppades jag att ingen skulle komma och se hur lustigt det såg ut,
men söt var han, mitt lilla monster. <3 
Först så longerade jag honom som uppvärmning och sedan så hoppade vi,
 ååh han är duktig :)
Vet att jag är dålig på häst inlägg och att det bara kommer lite då o då,
men jag ska försöka bättra mig.


Longering :)

     
 

Hoppning :P




misslyckade bilder.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta inlägg gör mej så glad :D <3 ville bara säga det :) kram

2011-07-10 @ 23:38:20
Postat av: Anonym

sådana inlägg vill vi ha, härligt positiva, fin häst, duktig ryttare och fotograf!

2011-07-11 @ 10:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0