and its when it started, i guess.


Det blir inte så mycket bloggande nu för tiden.
för det är mest kaos, kaos och kaos i mitt liv.

Något som är bra är att jag inte behöver gå till AkutPsyk längre
utan att jag som vanligt ska börja DBT på öppenvården i augusti.

Jag har flyttat in i huset nu.
det är både skönt och inte.
men mitt rum där ute var så ångest laddat.
kanske att flytta till nytt rum kan hjälpa lite.


Dessa kaos bilder är tagna 2008.
det var nog kaos redan då.







Amanda din lilla mupp.
väx upp, ta dig samman.
du är ful och värdelös.




Kommentarer
Postat av: l i n n é a

sluta nu, du är inte alls ful och värdelös! du är otroliigt fin och underbar, så sluta med skitsnacket nu. ♥

2011-07-19 @ 23:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0