1.2.3 smile. eller inte.



Tidsinställt inlägg.
sitter nog just nu och deppar i en bil påväg till sundsvall.

Detta är ett litet inlägg om min släkt (pappas sida)
lalalalala.

Min farfar heter Harald (död) och han hade 11 syskon
så dom var 12 barn.
dom invandrade från America till sverige.
och bytte från efternamnet Johansson till Lönneborg
och sedan gifte sig han med farmor Nelly (död)
och fick en son.
och efter det så adopterade dom 8st ungar.
fast inte på samma gång utan lite år imellan varje.
detta betyder att min pappa är adopterad och har 8 syskon.
detta betyder också att jag har massor med kusiner.

jag är bebisen ;)
och det saknas en hel del med folk.






Familjen växer.
och på lördag ska nya kusinen Astrid döpas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0