And welcome to my messy life, i guess.


hey friends.

började dagen med att lägga mig och sola, det var ganska behövligt eftersom att känslan jag hade igår kväll satt  kvar hela natten och även i morse så fanns den där.
men efter jag legat i solen en stund som kom pappa hem från kalmar, han hade min lagade telefon med sig. yaay lite gladare blev jag ju allt. men men . jag gillar inte påsk, jag tror inte på påsk, möjligtvis på påskharen men inte på jesus skiten runt påsk, det tror jag verkligen inte på.

jag var grymt rastlös i kyrkan igår, dumma skärtorsdags mässa. Sedan kom inte heller Ellis till tonår som jag hade sett fram emot ett bra tag nu :( gah.

imon ska vi till nybro, vill jag till nybro .. nej inte alls ..

ska till bup och sedan fika med Madde och Johan på tisdag i alla fall, åh det ser jag fram emot en massa! Ska in till stan på lovet med Ellen också tror jag.

jag ska köpa mig en sjömansklänning, jag som aldrig har klänning ska köpa en för att dom är så fiiina, vet inte redigt när jag ska använda den men vi får la se.

detta var ett väldigt hoppigt och irriterande blogg inlägg.
förlåt.
ska börja skriva om lite mer intressanta saker .


Kommentarer
Postat av: Madde

Det finns inget som slår våra familjefikor! :D Men vi tar det på tisdag då? Runt fyra? När slutar ditt möte?



Och jaaaa, du behöver köpa klänning för du är så söt när du har det. (: Puss på dig <3

2011-04-22 @ 14:03:03
URL: http://imaddesbubbla.blogspot.com
Postat av: Nettan

Skulle bara säga att du är fin i klänning, men madde hann före sonm vanligt :D <3

2011-04-24 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0