lycklig?

läste precis maddes blogg som jag brukar.
och hon skrev ett inlägg som fick mej att tänka till.
jag brukar alltid säga
- livet är ingen gåva det är ett måste och om man är stark nog att bryta sej från detta
måste så tar man livet av sej-

ja vet att ja är feg och inte stark nog att bryta mej loss.
men jag är inte rädd för döden och inte rädd för att dö.
gud skapade just mej för att gå tidigt.

men jag tycker själv att madde är stark.
haha hon gör mej alltid glad.

idag vet jag inte vart vi ska.
mamma pappa o lite folk är i kyrkan.
och jag sitter på loftet.

solong.

Kommentarer
Postat av: Bedrövad läsare

Livet är faktiskt en gåva och Gud har skapat dig för att Han älskar dig och vill dig allt gott!

Odla inte självföraktet, älta inte dom destruktiva tankarna!

Underkänn inte det dina närmaste känner och tycker. Du är värdefull och är oändligt älskad vad du än tänker själv.

2010-07-20 @ 10:17:07
Postat av: Malin (maddes syster)

Amen till forgaende talare.

Radslan att lamnas kvar finns hos alla som nagon gang har alskat och forlorat nagon. I mitt fall min mamma. Men det far inte stoppa oss fran att leva livet fullt ut, och som madde sager: njuta av varje stund vi far. Livet ar verkligen en gava och vart att leva. Gud ar god och vill dig val. Visst gar livet upp och ner, men nedgangarna gar att man uppskattar uppgangarna desta mer. att alska och att bli alskad gor en sarbar, men vad ar livet utan karlek? karlek oavsett om det ar till syskon, foraldrar, vanner och pojkvan/man, ar livets mest underbara gava.



Gud skapade dig precis sa som han ville ha dig. han alskar dig for den du ar och har en plan for ditt liv. han vet dina innersta tankar, radslor och onskningar. Slapp in honom och lat honom utratta underverk i ditt hjarta.jag vet att allt detta latter som klychor och nagon man bara sager, men det ar sannt och det fungerar verkligen! Ef.3:14ff

2010-07-21 @ 15:49:23
URL: http://theswedeturnedparsnip

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0