stop asking me questions i hate to see you cry.

sitter här på golvet med min dator
spanska.
svenska.
engelska läxa.

jag vet att jag kommer misslyckas med provet på det jävla pappret
på fredag. . fan för svenska .
sedan engelska är lätt den är redan gjord.
spanskan går helt okej .. eller .. ah .. sådär i alla fall
fast jag fattar inte om jag ska memorera texten eller bara svara på frågorna?
visst har jag minder läxor än i dubai.
detta är ingenting.
men vi hade aldrig glosor och sällan behövde man öva inför prov och så.
blä.blä.blä.blä.blä.blä.blä.

jaja.
får väl läsa egenom det där pappret igen ... och igen .. och igen..
snart kommer hen hissa och dissa lista med.

jaja .

VECKANS LÅT.
lyssna på texten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0