we are saints who don't wanna be found.

Amanda har tänkt, jag sitter här på en sten på alvaret och kollar på min lilla prins,
detta var inte det jag trodde om mig själv när jag började rida för 10 år sedan,
men nu sitter jag här och kollar på det finaste jag har.
 Jag tänker ibland hur det skulle vara om jag var som Joppe alltså tävlings ryttare,
åker ut varje helg och tävlar för SM och EM och allt möjligt,
 på en välklippt inne häst och detta tycker han är roligt det är detta han
lever för, men hur skulle jag tycka det var?
Men jag red igenom vitsippe skogen över alla grenar och
 vattendrag jag såg solen mellan träden och
just i detta läget på min lilla sten så ser jag
min prins som rullar sig och det lilla fölet som galloperar fram och tillbaks,
och ja det är detta jag lever för.
Jag skulle nog inte orka med att tävla hela tiden och ha en välklippt häst,
min lille prins har hårstrån hit och dit med sin stora man ser han så busig ut.
Världens finaste är han.

 Jag älskar dig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0