orkar inte med någon rubrik


Idag har jag varit på konfirmation i nybro kyrka där kusin ida konfirmarades.
Träffade också min käre vän Johan som var där och kollade på hans kusin. Det var ganska trevligt i alla fall, sedan blev jag väldigt less och orkade egentligen inte vara där men jag stod ut någon timme till och sedan åkte vi hem.

jag hade tänkt att vara duktigt idag igen och fika wikin
men jag har fortfarande inte fått något mail från Lennart om inlogg och sådant.
inte okej! får skriva ner allt i word doc först och sedan kopiera in eller något.
ibland blir jag less på lärarna!

imon är det konfirmation igen, fast för mina egna konfisar och i torslunda kyrka!
det tror jag bli lite trevligare än denna dag, visst var dom duktiga idag men mina konfisar är bäst!

ska hinna med och rida imon med.

Orkar inte vända på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0