en tråkig människa helt enkelt.



Sitter och äter mig tjock(are) på digestive kex.
ska nog snart ta mig till stallet och spendera resten av dagen där, men min lilla poni.
ska ta öb på vägen tillbaks och köpa massa pepsi max till Taizé.

jag har tänk på en sak.
att jag är bara en helt vanlig tråkig mänsklig figur.
jag är inte speciellt smart, snygg,vacker eller speciell på något annat vis.
inte känd som hon där är bra på att ..
utan bara en helt vanlig tråkig människa.
sure jag är psykiskt instabil men det gör mig endå inte så speciell.
jag är en helt vanlig tråkig människa.
fy.


Kommentarer
Postat av: Ekblaad <3 Borderline blogg

Hej! Såg din blogg och gilla den direkt, därför tänkte jag fråga om du möjligen är intresserad av ett länkbyte? Jag har ca 500-600 läsare om dagen! OM du är intresserad så mejla: [email protected] blir så rörigt att ta det bland dom "vanliga" kommentarerna!. Ha en bra dag...

2011-05-29 @ 16:09:50
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRRRRRRR speciell o unik

o absolut inte tråkig. <3<3<3

2011-05-29 @ 19:58:43
Postat av: Nettan

Alltså det var jag som skrev kommentaren ovan... fast mitt namn kom inte med... det var alltså bara tråkiga jag, men lika bra du får veta det annars kanske du undrar vem... <3

2011-05-29 @ 20:01:40
Postat av: Mahlin

Jag håller med Nettan, du är absolut inte tråkig, du är en helt underbar tjej :) och jag önskar att jag oxå skulle till Taize på tisdag, ha det underbart i Frankrike (och ta hand om Nettan) <3

2011-05-29 @ 20:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0