and i promise you im always there.

Det var lite random det jag skrev innan, förlåt!
men mamma kom o sa att vi skulle åka till kalmar först
och inte tvärtom, så jag fick bara lyda avsluta och  följa med.

köpte nya ridbyxor, bruna rena och hela ridbyxor
ist för blåa slitna fula och trasiga, men dom blåa luktar häst och är bekväma!
dom bruna luktar nytt och är lite sådär.
tänkte cykla om en liten stund,
men sitter och äter banan chips, inte så nyttigt men gott!

1,2,3 sluta fetta dig.
och ta tag i ditt liv.

måste ta massor med bilder på alvaret idag med, till mitt flex.
vilket är bra för att hästarna går på alvaret så jag
behöver bara sätta mig på en sten i hagen och ta massor med bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0