.. Kaos ..mycket Kaos.


En person som betyder väldigt mycket för mig,
sa att jag var en ängel.
då frågade jag hur många änglar det fanns i hennes liv.
då sa hon att det fanns 3.
då blev jag lite snurrig, hur kan jag?
värdelösa fula jag, vara någons ängel?
och jag vet att hon har många människor runt omkring sig hela tiden.
men endån jag?
jag och 2 till (inte för att jag vet vilka det är)
men dom är säkert 973 gånger bättre än dag.


gråten ligger strax bakom ögonen hela tiden.
hela hela tiden.

åhh..

Kommentarer
Postat av: Madde

Fina du <3 Du är så vacker och underbar, jag önskar du kunde se det <3

2011-06-07 @ 22:54:21
URL: http://imaddesbubbla.blogspot.com
Postat av: Anonym

aa just du, värdefulla söta...

o de andra är inte 973 ggr bättre

änglar går inte att jämföra med varann...

<3

2011-06-08 @ 12:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0