Kan du se mina demoner, det är rädslan av att lämnas kvar för gått.


Jag vet inte om det är för att jag sover för lite
eller om det kanske är för att jag är förkyld
eller det kanske bara är så endån.

jag är så trött på allt just nu,
jag ville verkligen inte hem från Taizé av olika andledningar.
men jag orkar inte med någonting.

till dig som jag delar detta med.
jag vet inte om jag vill igenom asfalten
för jag sjunker längre och längre ner i jorden.



jag gjorde ett länkar byte med Erica
http://ekblaad.blogg.se/
gå in och läs hennes blogg.



Kommentarer
Postat av: Nettan

Jo Mandi, genom asfalten

Du går inte ensam på vägen <3

Ge inte upp <3 <3

2011-06-08 @ 10:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0