and im lost.

 

Jag saknar min lilla häst, som jag inte träffat på evigheter!

Detta är min klass, vi är störda.
Men jag tycker om dessa männsiskor i alla fall och jag kommer sakna dom när vi slutar nästa vecka :(
jag trivs faktiskt bra med min klass,
visst är vi väldigt olika och tycker mindre om varandra
men vi är som en stor ful och värdelös familj
som ställer upp och älskar trots att vi alla är så olika! <3

för övrigt är jag sjuk, och sweden rock var helt okej.
Även fast det verkligen var svin kallt.
Nästa år ska jag ha med mig mer kläder och sedan så ska jag faktiskt sova där med maja och micke.

Annars är livet ganska blä.
jag orkar ingenting
jag vill lägga mej ner o avlida.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0