Amanda you have to stop complaining and realize you are worth nothing

Amanda Gunhild Stina Lönneborg
 nu är det fan dax att du tar tag i ditt liv och slutar klaga,
det blir knappast bättre för att du klagar på ångest
och irriterar dej på allt och alla.


Hanna är världens finaste vän
jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan henne.
hon är äkta och den enda som egentligen förstår hur det är
för jag vet att folk säger det dom säger och gör som dom gör
bara för att vara snälla eftersom dom vet inget annat.
Hanna är min räddare i nöden.
hon är verkligen värd guld.
jag saknar dej
och jag saknar att sova middag med dej.

ego jag


Kommentarer
Postat av: linnéa

men sluta va så söt nån gång!? <3

2011-01-15 @ 13:09:06
URL: http://linneaheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0