And its not the right time.

Egentligen har jag så mycket att se fram emot
fast det känns inte som att det är så stor mening längre,
jag är i botten, och det får jag väl försöka acceptera
fast jag vill inte se det.
jag har fan problem, jag är ett problem barn.
det bara är så.
igår var jag tröstaren på tonår,
det kändes faktiskt bra, att vara den som tröstar
och inte vara den som gråter.
för kramar är helande,
så jag kramades med alla gråtande underbarningar.
btw så har jag en vän.
som är grymt fin och underbar.
hon heter madde
www.imaddesbubbla.blogg.se
<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Min fina manda. <3

Du har rätt, kramar är verkligen helande. Och du var så bra igår, du tröstade alla. Jag önskar verkligen att jag kunde beskriva hur mycket du betyder för mig...älskar dig så mycket! Tänker & ber för dig. <3 Ljuset kommer. <3

2011-02-27 @ 19:49:10
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0