.


Mysig förmiddag solandes på gräsmattan. Det var mycket trevligt, men borde sätta upp studsmattan för den är det bästa stället att skola på .. Men det gör jag .. En annan dag. Låg och solade mellan 10 och typ 1. Sedan fick jag ett sms att jag skulle cykla om 25min då fick jag resa på min tjocka bak och göra iordning mig.

sedan blev det några trevliga timmar med min finaste madde, bestämde att det blir shopping på tisdag och sedan familjefika med johan på onsdag. mycket trevligt! <3

sedan cyklade jag hem och åkte till världens finaste häst, skulle egentligen ridit igår men helena svarade inte på mitt sms, så jag visste inte hur det var. Så jag red idag istället.

Han var jätte skitig när jag kom. Dumma lilla häst, jag trodde inte att en brun häst kunde bli så skitig som han var, hmm tur att han inte är vit, då vet jag inte redigt vad jag hade gjort faktiskt. Men när jag borstat honom länge så var han någolunda ren, då tog vi och red en mysig barbacka runda i skogen. Det är lycka. Först var han jätte lustig och ville absolut inte trava eller göra något som jag ville, men efter en stund blev han sig själv igen.
Det var en jätte skum gubbe som gick runt stallet förut. leeskigt.

Imon så ska jag nog till Hansa med mamma och sis, sedan MÅSTE jag köpa en ny piggborse för min piggborste har knappt några piggar kvar efter denna våren , massor med vinterpäs hade han.


en piggboste som saknar piggar ;)





Kommentarer
Postat av: Madde

<3 <3 <3



du har en supersöt liten häst (:

2011-04-25 @ 17:50:24
URL: http://imaddesbubbla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0