Jag lever på tankar.

det enda jag vill är att tänka.
hur blev det egenkligen sådär.
varför blev jag som jag blev.
varför blev vi som vi blev.
jag vet inte.

mitt liv hänger på fina människor.
jag vill inte ha det så.
jag klarar ju faktiskt mej ganska bra själv.
men på sista tiden så är det folk som gör mej glad.
N, får mej nästan varje dag att tänka på hur det är.
men jag vill inte förändra något.
inte än.
och finaste . J . R . I . F och E gör mina skoldagar.
utan dom så skulle jag hoppat av skolan .. ( kanske inte .. men ah)

sedan så flyger mina tankar till boderline bbe.
för att det är så upp och ner.
jag är både blad och ledsen.

och till fru.
finaste fru.
vad skulle jag göra utan dej.

i need to be alone.
just for a while, take in the world.
i need to close my self in.
not talking to much.
just for a while.


Kommentarer
Postat av: Melina

Vad fin blogg Amanda :D

Kram ~ <3

2010-09-20 @ 21:43:18
URL: http://litliskjoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0