Töm ditt rum på tonårstankar.

Alltså jag förstår mej inte på mej själv ibland.
idag har jag ätit som en häst, ja nästan som mitt matvrak
till polle, men nu är jag hungrig igen? :O
detta är något som inte är normalt!
detta är så grymt onormalt så det är inte sant.

Denna veckan är det teknik tema i skolan.
bara matte och NO. jag kommer döden dö.
nästa veckan är det samma sak fast fredag
ska jag till torsås och korrespondens gymnasiet på öppet hus.
sedan är det läger fredag-lördag.
ja du, vi får se hur det går.
jag får väl vara natt jour eftersom att jag är vaken ;)

nä nu ska jag ser lite på tv, sedan ska jag plugga lite till
och kanske städa lite.

solong långkalsong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0