Religion

Amanda funderar lite,
hon har funderat på sin religion.

jag skulle nog kunna säga att jag är kristen.
ja tror att det finns en gud,
fast allt som står tror jag inte på.
för att jag vet inte redigt vad jag ska tro,
men det finns en gud, någon som är bättre än alla andra.
så mycket vet jag,

jag är ju ledare på friluftsliv,
och jag är med på tonår.
jag är konfirmerad
jag ska vara konfirmandledare till sommaren
jag går i kyrkan på julen.


ibland så tror jag.
ibland så är det bara bullshit.

Amanda är ju massa osäker.
men någon måste ju ha skapat big bang i alla fall.

ibland så tror jag Amanda funderar lite för mycket.

Kommentarer
Postat av: Melina

Awe <3 :)

2010-10-07 @ 22:11:42
URL: http://litliskjoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0