men kill me now.

i morse var också ett helvete.
2 dagar i rad.
va är det som händer egenkligen?

idag i skolan hände det något märkligt.
på NOn pratade vi om skapelsen och alla teorier.
när vi kom till kristendomen och adam och eva så blev det en het diskution.
jag som står mitt i mellan sa inget, bara lyssnade.
men det roliga var att personen som satt bakom mej konfirmerades samtidigt som jag
o den personen kallade gud o kristendomen ett rövhål.
jag visste inte om jag skulle skratta eller bli arg lixom.
för själv så tror jag att det var någon som skapade bigbang.
inte den blekaste om det var en gud, eller snubben kanske hette gud.
men det var en övre makt i alla fall. någon som är bättre än oss andra.
det tror jag att de finns,
men jag tror inte på adam och eva teorin.
men det var så lustigt.
att det var folk som verkligen pratade för o emot gud o kristendomen.

i alla fall.
nu MÅSTE jag plugga.
jag får ångest när jag tänker på spanskan.
åh, "/
ska göra engelskan i alla fall.

haha stackars Gneisti.
han är nog lite trött på att jag fotar o filmar honom hela tiden.
men jag kan inte låta bli, han är ju så söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0