Tisdagen den 6juli.

simon gjorde slut.
och jag fick panik.
jag kom hem från kalmar och sprang ut.
jag ville inte finnas mer.
jag fick oroliga sms från maja men jag kunde inte svara.
jag bara sprang och sprang.
sedan ringde carro på majas telefon.
först så svarade jag inte.
jag sprang vidare sedan ringde carro egen och jag svarade,
men jag sa inget först, jag sa mh.
och hon började prata och ville att jag skulle vända.
och hon ville veta vart jag var,
men jag kunde inte säga,
sedan sa carro att dom var hemma hos mej , hon maja och micke
dom pratade med sis och dom ringde mamma och pappa.
men ingen visste vart jag var,
carro fortsatte prata , efter 30min så fick hon mej att vända
men jag ville inte hem , jag fick prata med maja
hon grät då började jag oxå gråta.
vi pratade och sedan sa jag till henne att vi ses vid skolan.
hon mötte mej på halva vägen, jag grät fortfarande.
när vi kom fram till skolan så satt carro där.
fina fina carro.
micke sa inget utan bara körde hem oss till dom.
jag sov där.
hos min fina fina maja.
du är min fru älskade.

dagen efter så gick jag själv ner till konfan
från erixsöre till kapellet.
när jag kom fram så sa torsten att carro o berne var ute och letade efter mej.
fina fina carro var orolig igen,
med det var lungt sedan.

jag älskar familjen rejbrand
dom är ju min andra familj.
mitt andra hem.

mej o carro (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0