när det enda jag hör är tankarna som talar till mej.

varför kan inte jag får vara fin
varför kan inte jag få vara vacker
varför kan inte jag få betyda något
varför kan inte jag vara som alla andra

jag hatar att jag aldrig kan hålla vad jag lovar.
jag hatar att jag aldrig kan lova saker för att jag kommer inte hålla dom.
jag hatar det jag håller på med.
jag älskar det jag håller på med.
jag älskar att jag har sår som aldrig går bort
jag hatar att jag har sår som aldrig går bort

jag hatar att jag aldrig kan säga som det är
att jag aldrig kan sätta ord på saker
att jag aldrig kan svara på frågor

" när skar du dej senast "
" har du gjort det sedan .. "

jag vågar och kan inte säga som det är.

jag hatar att jag är jag.
jag hatar att jag inte är perfekt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är du och du duger.....

2010-12-25 @ 10:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0