esuat.blogspot.com

sitter och läser min blogspot blogg.
oj, vad jag har förändrats.
vad folk har förändrats.

Detta inlägg skrev jag Fredagen den 19 mars 2010.

en känsla två bilder.
jag är instängd i mej själv,
jag vill mer än jag kan, jag kan mer än
vad jag vill, jag vill men jag kan inte,
jag kan men jag vill inte,
jag vill inte vara instängd i en box,
ms paker säger att man ska tänka utanför boxen
men jag kan inte göra det,
jag ska flytta hem om 102 dagar,
jag är lycklig men jag har inte varit räddare i hela mitt liv,
jag är rädd för att bli ensam,
jag är rädd för att inte passa in







Skrivet Lördagen den 13 mars 2010

change,
please change, i want u i need u, but i want you to change
i want you as before, i love u , but i love the old u , the one i knew
not u as u are now , why , why you?


Skrivet Torsdagen den 11 mars 2010

mamma fyller år idag,
emma kommer senare.

jag går lixom sönder innuti, men håller ihop på utsidan,
jag är ett skal med inget innuti,
ibland så vill man bara gå under,
under och under jorden.
men det finns folk som gör att man vill stanna kvar
på ytan som lixom fyller upp en innuti,
sådana människor som är värt mer än guld,
det finns inte så många av dom
men jag har några.

frida jag älskar dej , du är så fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0