sur,

jag är depp för att det regnar.
kunde inte sova igår.
jag hade någon konstig gråt attack där på kvällen.
men då pratade jag med zillah.
and it was fine.
men jag låt och tänkte på saker.
jag låg och tänkte på ms galloway.
på Anique, och sedan drömde jag om friluftsliv ... igen ...
snart kommer våra flyttlådor.
men jag är inte glad endån.
och imrg kommer Alex , Philip , Thomas och Hilde hit,
jaow. 2 galna pojkar. naw dom är söta.
Alex och jag gick i samma klass i dubai och philip är 1 år yngre.

BLÄ.
jag vill äta frukost men jag ska inte äta så mycket
för jag blir bara fetare och fetare,
får vänta tills typ 3.

BILDEN ÄR FRÅN IGÅR KVÄLL
vi ska alla gå och bajsa på mina lockar.


Kommentarer
Postat av: anastasia

amanda är min söta twinsis

2010-08-03 @ 18:11:14
URL: http://anastasiaas.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0