sssh

Emma duschar så jag tog hennes dator.
men allt är bra i stockholm
min familj kommer  ikväll ( .. joy .. )
men ah.
imrg ska vi till åsa och tomas.
och på lördag bröllop och sedan ska jag vara barnvakt.
ni är så söta som inte lämnat.
ska blogg när jag kommer hem och då kommer det bilder.
har ju pajat min dator med.
blä
men jag fyller 15 om 2 veckor så jag ska försöka
övertala mina päron att ge mej en dator i present :)
haha får ha pappas dator tills jag får en ny eller något.

ps. jag vill inte börja skolan.
jag är rädd som en liten gris.

och juste..
tycker att alla ska kolla in hos Madde ( www.imaddesbubbla.blogg.se )

Kommentarer
Postat av: Madde

Aww, vad söt du är! :)



Hoppas allt är bra uppe i Stockholm! När kommer du hem?



Du kommer fixa skolan galant. :)

2010-08-19 @ 16:08:49
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0