Och ni som kallat mej för vän er har jag lämnat gång på gång, jag har behandlat er som skit och jag ska lämna er igen.

- no Anique this is big no no-

jag är så rädd.
jag är så lycklig.

jag vill vara som solen
gå upp och vara vacker.
ge så mycket glädje till andra.
men även döda.
och gå ner på kvällen vackrare än någon sin men endån med ett lungt.
och vad jag menar är att jag vill vara vacker sprida glädje men jag vill endån kunna dö
och gå under men endån vara vacker och när jag lägger mej på kvällen
utan att vara rädd och bara känna lungt.
en dag ska jag bli som solen, det kommer att jag långt tid men jag kommer nå dit
för blir jag inte som solen , kommer jag inte kunna gå egenom att jag dör
igen att jag går under nästa gång är det slut.
så jag vill bli som solen

jag är så glad att jag kan cykla hem från maja på kvällen
se solen andas luften.
men jag är så rädd.
för att börja skolan för att fylla 15.
när jag fyllde 14 trodde jag aldrig att den 10sep 2010 kulle komma , jag trodde att jag skulle bli 14
bara 14 och inget mer,
men jag ser fram emot så mycket denna hösten
att vara med på tonår , vara ledare på friluftsliv, träffa människor, spela fotboll i ssg.
men det finns en skräck i allt jag vill.
allt jag gör finns det rädsla i.


Och ni som kallat mej för vän er har jag lämnat gång på gång,
jag har behandlat er som skit och jag ska lämna er igen.

ur dagens kentlåt.
passagerare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0